iPhone 6 icloud lock discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb gisteren een iPhone 6 met icloud lock gekocht. Had gehoopt dat ik die wel zou kunnen verwijderen, maar tevergeefs. Weet iemand hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 6 icloud lock
Hallo,
Ik heb gisteren een iPhone 6 met icloud lock gekocht. Had gehoopt dat ik die wel zou kunnen verwijderen, maar tevergeefs. Weet iemand hoe dit moet, of door wie ik dit kan laten doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit kan alleen de vorige eigenaar van de telefoon doen. Vraag hem/haar om naar icloud.com te gaan en de iPhone uit de lijst te verwijderen. Anders kun je niets met het toestel.
|
|||
|
|||
Dat is jammer, want diegene had het ook gekocht met icloud lock.
Zelfde gedachte waarschijnlijk, goedkoop kunnen kopen, en hopen om de lock te verwijderen. |
|
|||
|
|||
Interessant. Een inmiddels derdehands gestolen, euh... gevonden, toestel.
|
|
|||
|
|||
Ja heb hem teruggebracht, wil daarmee niets te maken hebben.
|
|
|||
|
|||
Mazzel dat hij hem terug genomen heeft. Want je wist wat je kocht.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
2e hands iphone 6 met icloud lock eigenaar weigerd lock eraf te halen | kevinaerox | iPhone algemeen | 23 | 26-06-16 22:34 |
Icloud Activation Lock verwijderen | jowie1987 | iPhone algemeen | 2 | 29-05-15 23:48 |
iPhone 5S in activeringsmode en met icloud lock | KoenF | iCloud | 3 | 05-05-15 16:03 |
HELP! Lock knop defect! Hoe lock ik nu mijn Iphone?! | MrDee | iPhone algemeen | 5 | 28-01-12 23:26 |
|
|