Whatsapp media exporteren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een manier om al mijn foto's en video's van Whatsapp op mijn Windows laptop te krijgen. Dat zijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Whatsapp media exporteren
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een manier om al mijn foto's en video's van Whatsapp op mijn Windows laptop te krijgen. Dat zijn er nog al veel en dus doe ik dat liever niet via bijvoorbeeld Whatsapp web. Als het zou kunnen kunnen zou ik ook graag de chats willen exporteren, maar niet via email want het is echt te veel. Thanks |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kijk en lees eens whatsapp > instellingen > chats > reservekopie
|
|
|||
|
|||
Daar kan ik ze, voor zo ver ik weet, niet mee op mijn laptop krijgen.
|
|
|||
|
|||
In Whatsapp Instellingen heb je een optie 'Bewaar ontvangen media'. Hierbij worden fotos en videos oprslaen in de Foto app. Van hieruit kan je ze overbrengen naar je laptop, zie link hieronder:
https://support.apple.com/nl-nl/HT201302
|
|||
|
|||
Klopt, alleen ik wil graag alles wat ik al heb ontvangen op mijn laptop hebben.
|
|
|||
|
|||
Nogmaals, lees deze link https://support.apple.com/nl-nl/HT201302
|
|
|||
|
|||
Als ik dat wil gebruiken moet ik alle foto's en video's van elk Whatsapp gesprek 1 voor 1 opslaan in de foto app.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Whatsapp media vraag | Max | iPhone Apps | 0 | 21-03-15 14:32 |
Is er een app om foto's direct vanuit de cameroll te exporteren naar Whatsapp? | Tommi12 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 13-06-13 21:05 |
|
|