Public beta profiel niet te installeren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan het public beta profiel van beta.apple.com niet meer installeren op mijn iPhone 6 terwijl dit tot 2 weken geleden wel altijd ging... Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Public beta profiel niet te installeren
Ik kan het public beta profiel van beta.apple.com niet meer installeren op mijn iPhone 6 terwijl dit tot 2 weken geleden wel altijd ging...
Ik heb mijn toestel gedowngrade naar 9.3.2 maar wou nu dus terug naar 9.3.3 public beta 4 gaan.. Onmogelijk dus! Ik krijg in safari telkens de melding "Profiel installeren niet mogelijk. Safari kan een profiel niet installeren vanwege een onbekende fout." Iemand een idee hoe dit opgelost kan worden? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoi, ik merkte dat ook, terwijl ik een paar dagen geleden gewoon bèta 4 geïnstalleerd heb, nu is mijn profiel niet meer gecontroleerd en verlopen op 1 juli 2016, ik denk dat morgen of in de komende dagen gewoon eerste publieke bèta van 10 uitgerold gaat worden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS 9.1 public beta stoppen | Cokeman | iPhone algemeen | 0 | 20-09-15 19:21 |
Verschil ios9 beta vs public beta | sjoeii | iPhone algemeen | 3 | 20-07-15 12:18 |
iCloud en iOS9 public beta | biggest | iCloud | 5 | 12-07-15 17:42 |
[iOS4] Exchange / Profiel installeren niet mogelijk | twcoolen | iPhone algemeen | 4 | 07-08-10 20:52 |
profiel installeren: profiel heeft geen identificatie | Koploper | Wi-Fi | 2 | 01-10-09 17:28 |
|
|