iOS 9.1 public beta stoppen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al uren zitten proberen en ik krijg de update maar niet weg... Heb al vanuit DFU hersteld via itunes. Heb dan het profiel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iOS 9.1 public beta stoppen
Ik heb al uren zitten proberen en ik krijg de update maar niet weg...
Heb al vanuit DFU hersteld via itunes. Heb dan het profiel verwijderd en opnieuw iOS 9 terug gezet, maar dan zet hij altijd de reservekopie terug met dit profiel natuurlijk en dan staat de update er terug. Ik ga nu eens alle apps geïnstalleerd zijn een nieuwe reservekopie maken zonder het beta profiel en dan nog een keer proberen. Iemand raad? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 september 2015 om 19:18 ---------- Oh het is gelukt uiteindelijk door het profiel te verwijderen en dan een nieuwe reservekope te maken. Bij instellingen blijft er wel een '1' staan die zegt dat er een update is, maar als ik dan ga kijken staat er dat de software up-to-date is met iOS 9.0 Laatst gewijzigd door Cokeman; 20-09-15 om 20:19. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verschil ios9 beta vs public beta | sjoeii | iPhone algemeen | 3 | 20-07-15 12:18 |
iCloud en iOS9 public beta | biggest | iCloud | 5 | 12-07-15 17:42 |
ervaringen met ios 8 beta en osx yosemite beta | apppie90 | iPhone algemeen | 38 | 26-06-14 23:44 |
|
|