Refurbished iPad Air kopen nog de moeite? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb momenteel een iPad 2, maar hij is zodanig traag dat ik er gek van word. Ik ben van plan om een iPad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Refurbished iPad Air kopen nog de moeite?
Beste,
Ik heb momenteel een iPad 2, maar hij is zodanig traag dat ik er gek van word. Ik ben van plan om een iPad Air refurbished rechtstreeks van Apple te kopen, voor €340. Ik heb niet gepaald veel zin om een nieuwe iPad Air 2 te kopen voor €500. Dit vind ik wat teveel geld. In een iPad Pro ben ik ook niet geïnteresseerd, dat is te groot naar mijn smaak. Ik vraag me af als het nog de moeite is om de iPad Air te kopen. Hoelang zal deze nog ondersteund worden, aangezien dit model al 2 jaar oud is? Zal alles nog vlotjes lopen etc? Laat me maar jullie meningen horen! Mvg, Joren |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Split View werkt niet op de Air, maar andere moderne features als Split Over en Picture en Picture wel.
Een hele vooruitgang t.o.v. je iPad 2!
|
|||
|
|||
Citaat:
Die functie is dan alleen gemaakt op die iPad Pro? Dat is wel jammer dan maar niet van levensbelang . |
|
||||
|
||||
Jawel, Split View werkt wel op de Air 2 (die heeft een snellere processor en meer geheugen).
|
|
||||
|
||||
Mijn moeder heeft laatst de Air nieuw gekocht bij de Mediamarkt voor 349 euro en is er erg blij mee. Gaat zeker nog vele jaren mee
|
|||
|
|||
Ik zou hem nieuw kopen. Kijk ook eens op het internet rond.
http://www.wehkamp.nl/Winkelen/Kenme...FYrpwgodJSkAQg |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat is dus een beetje waarvoor ik vrees. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 september 2015 om 16:34 ---------- Citaat:
Is die site betrouwbaar? Zijn het wel degelijk nieuwe iPads? |
|
|||
|
|||
Nou Wehkamp is een bekende organisatie binnen Nederland. Als je het toch niet vertrouwd bij de Mediamarkt is hij € 359. En ja het zijn nieuwe iPads. Ik was voor de Air 2 gegaan. Bij Wehkamp is die idd 450€.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Is het nog een moeite om iPhone 5S te kopen? | Kaitlyn | iPhone algemeen | 2 | 21-08-15 08:54 |
Is de Iphone 4s nog de moeite waard om te kopen? | Pietjeprecies | iPhone algemeen | 8 | 07-04-14 15:05 |
Is de Iphone 4s nog de moeite waard om te kopen? | Pietjeprecies | Koopinformatie Nederland | 2 | 03-04-14 13:44 |
iPad air kopen in Rotterdam | avinassh | iPad algemeen | 0 | 23-10-13 16:33 |
Ipad 2 nog de moeite? | DHL | iPad algemeen | 11 | 08-03-13 21:19 |
|
|