Is de Iphone 4s nog de moeite waard om te kopen? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Vraagje, ik wil voor het eerst een iphone kopen, maar vroeg me af is het nog de moeite waard om de Iphone 4s te kopen, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is de Iphone 4s nog de moeite waard om te kopen?
Vraagje, ik wil voor het eerst een iphone kopen, maar vroeg me af is het nog de moeite waard om de Iphone 4s te kopen, of kun je toch echt beter voor de 5s gaan? Ik wil er toch wat nog jaartjes mee doen. Hoeveel jaar zou je dan nog met 4s kunnen doen, en met de 5s? ik zelf ben geen Iphone deskundige!
Bedankt alvast voor het antwoord. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoelang er nog iOS updates zullen komen voor de iPhone 4S weet ik niet, dat weet alleen Apple. Misschien krijgt de 4S nog een iOS 8 update, misschien ook niet. PS: Één topic over dit onderwerp is meer dan genoeg. |
|
||||
|
||||
Hallo,
Je hebt over exact hetzelfde onderwerp meerdere berichten of discussies geplaatst. Dit is niet overzichtelijk (ook voor jezelf niet) en wordt als irritant ervaren door je mede-forumgebruikers. Je ontvangt daarom deze eenmalige waarschuwing. We verzoeken je dan ook vriendelijk om je te beperken tot één topic over dit onderwerp. Met vriendelijke groet, Het iCulture forum moderatieteam |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 5 is het de moeite waard om te upgraden naar 5s | gizmobinky | Koopinformatie Nederland | 5 | 10-02-14 20:56 |
Is de iPhone 4 nog het kopen waard? | Thomasss95 | iPhone algemeen | 111 | 21-08-13 11:15 |
iPhone 3G moeite waard? | Azamato | Koopinformatie en ervaringen | 9 | 20-03-11 18:41 |
De moeite waard | Biatelli | Koopinformatie Nederland | 1 | 27-03-08 09:57 |
|
|