Is het nog een moeite om iPhone 5S te kopen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik zou binnenkort graag een nieuwe iPhone kopen, maar vind de 6 wel wat duur. Ik vraag me af of je nog iets bent ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is het nog een moeite om iPhone 5S te kopen?
Hallo
Ik zou binnenkort graag een nieuwe iPhone kopen, maar vind de 6 wel wat duur. Ik vraag me af of je nog iets bent met de iPhone 5S? Ik gebruik mijn gsm eigenlijk voornamelijk om spelletjes te spelen. Ik wil gewoon weten hoelang het besturingssyteem up-to-date blijft. bv. op mijn iPhone 4 kan ik iOs 8 niet installeren, vanwege te oud. Hoelang zou iPhone 5S nog meekunnen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Eerst wilde je nog een 6 kopen al dan niet met een abonnement.
iphone 4S is nog up to date dus dan zou je kunnen zeggen dat de 5S minimaal 2 jaar ondersteund zal worden. |
|
||||
|
||||
Spelletjes spelen natuurlijk een pak beter op het groter scherm van de 6....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Is de Iphone 4s nog de moeite waard om te kopen? | Pietjeprecies | iPhone algemeen | 8 | 07-04-14 15:05 |
Is de Iphone 4s nog de moeite waard om te kopen? | Pietjeprecies | Koopinformatie Nederland | 2 | 03-04-14 13:44 |
Is het een goed idee om nu nog een iPhone 4 te kopen? | SienV | Chat en geruchten | 6 | 04-12-13 12:06 |
Is de iPhone 4 nog het kopen waard? | Thomasss95 | iPhone algemeen | 111 | 21-08-13 11:15 |
Is het nog mogelijk om een Iphone uit de VS te kopen? | mike--ie | Koopinformatie USA | 4 | 03-12-08 20:30 |
|
|