Iphone 5c werkt niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Iphone viel de laatste tijd vaak ineens uit en startte zichzelf dan automatisch weer op. Hierna kon ik hem weer een paar minuten gebruiken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5c werkt niet meer
Mijn Iphone viel de laatste tijd vaak ineens uit en startte zichzelf dan automatisch weer op. Hierna kon ik hem weer een paar minuten gebruiken en dan gebeurde hetzelfde weer. Ik heb de Iphone toen gereset naar de fabrieksinstellingen. Maar hij bleef uitvallen en nu wil hij niet eens meer opstarten. Ik krijg nu het apple logo steeds in beeld en dan valt hij weer uit en dat gebeurt dan de hele tijd opnieuw. Weet iemand wat hiervan de oorzaak kan zijn en hoeveel de reparatiekosten zijn?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Laat je batterij vervangen, grote kans dat het probleem hiermee verholpen wordt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone werkt niet meer en laadt niet meer op. | mrlennard | iPhone algemeen | 1 | 28-10-13 03:00 |
iPhone 4 home button werkt niet meer en nog meer hardware problemen | daan1992 | iPhone algemeen | 0 | 18-08-12 23:36 |
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet | iTim | iPhone algemeen | 4 | 08-03-10 22:27 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 13:46 |
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. | m190677s | Unlock [archief] | 2 | 18-03-08 16:19 |
|
|