Kan niet inloggen op Google in iphone 4S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan niet meer inloggen op Google en Gmail na veranderen van mijn wachtwoord. Ik heb de app van Google geïnstalleerd en kan zoeken met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan niet inloggen op Google in iphone 4S
Ik kan niet meer inloggen op Google en Gmail na veranderen van mijn wachtwoord. Ik heb de app van Google geïnstalleerd en kan zoeken met Google, maar als ik in wil loggen krijg ik de melding:
Netwerk niet meer beschikbaar. Time-out van het bezoek of ook soms geannuleerd. Als ik dan op oké druk, ga ik weer terug naar het beginscherm. Weet iemand wat ik moet doen om in te kunnen loggen, ik kan nu ook mijn gmail niet gebruiken. Laatst gewijzigd door Bosselaartje; 10-07-16 om 00:08. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer deze link
https://support.google.com/accounts/answer/41078?hl=nl |
|
|||
|
|||
Kan hierop niets vinden dat mij kan helpen, helaas.
|
|
|||
|
|||
De app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
Al eens een hard reset gedaan op de iPhone (home- en powerknop ingedrukt houden (je telefoon zal uitvallen) totdat je het Apple-logootje opnieuw ziet verschijnen)? Gekeken of er geen software-updates zijn die je kan installeren? (Zoals iOS 9.3.2, de laatste beschikbare versie voor o.a. de iPhone 4S) Desnoods, als je dit er voor over hebt, je iPhone herstellen (neem dan wel een back-up, zet de back-up terug na het herstellen, en indien het dan nog niet werkt kan je de iPhone als nieuwe iPhone instellen)... Succes!
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
met de link www.gmail.google.com opent mijn gmail. Maar ik kan hem niet met de app van Gmail openen ? Laat het zomaar, begrijp niet waarom de App van Gmail niet werkt.
Bedankt voor de info. Mvg. Cees |
|
|||
|
|||
Je kan proberen eerst de app te verwijderen. Herstart je toestel en download en installeer de app opnieuw.
|
|
|||
|
|||
Werner1963, heb ik geprobeerd, krijg weer de melding. Netwerk niet beschikbaar.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan niet inloggen iPhone Apple ID dus iCloud niet verwijderen | reinekee | iPhone algemeen | 0 | 18-06-14 12:12 |
Iphone kan niet inloggen in AppStore | peterp0st | iPhone algemeen | 3 | 14-11-12 19:24 |
iPhone 4 kan niet meer op Wi-Fi inloggen | svdpouw | iPhone algemeen | 2 | 13-10-12 21:20 |
Kan niet inloggen via iPhone op Apple ID | Juanclaro | iPhone algemeen | 0 | 24-09-12 10:31 |
Mac OS X: kan niet inloggen iphone Itunes | guid | iTunes | 2 | 04-04-11 07:08 |
|
|