In-App aankopen via PayPal discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zit met het volgende. Vroeger (of het recente verleden) was het mogelijk om in-app aankopen te doen als je je PayPal account aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
In-App aankopen via PayPal
Hallo,
Ik zit met het volgende. Vroeger (of het recente verleden) was het mogelijk om in-app aankopen te doen als je je PayPal account aan je Apple ID was verbonden. Echter zie ik die mogelijkheid niet meer als ik mijn betaalgegevens wil bewerken. Enige optie die ik zie is Creditcard. Iemand enig idee hoe ik alsnog mijn PayPal account kan koppelen aan mijn Apple ID? Ricardo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
blijkbaar wel ....
https://support.apple.com/nl-nl/HT202631 maar kan het via mijn eigen account ook niet vinden |
|
|||
|
|||
Heb het met een buitenlandse account ook al eens gezien. Zou handig zijn om het ook op een NL account te kunnen doen
|
|
|||
|
|||
Was in het verleden ook mogelijk... Kan helaas nu niet meer dus
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb je je creditcardgegevens al aan je Apple ID gekoppeld? Ik citeer van Apple's supportsite: PayPal (requires the account to be linked to a credit card). Je moet je dus eerst aan een creditcard koppelen voordat je je PayPal account kan koppelen. Succes! |
|
|||
|
|||
Klopt, dat had ik ook gelezen. Mijn PayPal is aan mijn bankrekening gekoppeld. PayPal haalde het dan van mijn bank af als ik een in-app aankoop deed...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ebay en Paypal app | chriko | Archief | 1 | 14-08-08 21:26 |
|
|