iCloud reservekopie problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had problemen met het bereik van mijn iPhone 6. Op advies van de winkel heb ik een iCloud reservekopie gemaakt en mijn iPhone proberen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iCloud reservekopie problemen
Ik had problemen met het bereik van mijn iPhone 6. Op advies van de winkel heb ik een iCloud reservekopie gemaakt en mijn iPhone proberen te herstellen. Bij de optie iCloud reserve kopie terug zetten staat alleen dat er geen reservekopie beschikbaar is, maar als ik ( na het als nieuwe iPhone configureren van mijn iPhone) ga kijken bij icoud opslag dan staat daar wel een reserve kopie van mijn iPhone. Hoe krijg ik deze toch weer terug op mijn iPhone zodat ik alles weer terug hebt?
Wie kan mij helpen alsjeblieft. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De rede dat ik het in icloud heb gedaan is dat ik nu op vakantie ben en geen computer bij de hand heb. En het is altijd goedgegaan dus. Kan ik met iTunes mijn backup downloaden naar mijn computer?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb precies het tegenovergestelde. Bij iCloud opslag staat dat ik één reservekopie heb (klopt ook, mijn huidige iPhone de rest heb ik verwijderd), als ik dan mijn iPhone als nieuw installeer staat mijn iCloud reservekopie van sept '15 er nog tussen. Deze werkt ook nog en neemt geen ruimte in op iCloud en staat er dus niet tussen! Hoe krijg ik deze weg?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen iCloud restore reservekopie | PimmesJP | iCloud | 0 | 11-08-14 01:31 |
iCloud reservekopie | Joeri75 | Ontwikkelen voor iOS | 9 | 07-08-14 13:36 |
Reservekopie: lokaal of in de iCloud? | apeka | iPhone algemeen | 3 | 02-01-14 21:17 |
Icloud reservekopie | oriante | iPad algemeen | 3 | 01-05-13 23:45 |
iCloud reservekopie mislukt | herman de vos | iCloud | 2 | 19-10-11 12:19 |
|
|