Blauwscherm iphone 6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, hoe kom ik van het blauwe scherm af van mijn iPhone 6...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Blauwscherm iphone 6
Hallo,
hoe kom ik van het blauwe scherm af van mijn iPhone 6 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoe ben je aan het blauwe scherm gekomen? Na een val, na reparatie, waterschade ? Meer info is welkom willen we jou kunnen helpen, ik heb geen glazen bol en ben niet helderziend. ;-)
|
|
|||
|
|||
Ik zeg een andere achtergrond kiezen. Probeer eens een rode. Dat fleurt lekker op.
Maar vooruit, het is nog vroeg. Ik doe een poging. Ik zou eens in de logbestanden kijken of daar geheugen errors staan. (Settings/privacy/diagnostic &usage data). Als daar memorystick errors in staan, en je hebt nog garantie, meteen traject bij Apple in gaan. Ik heb dat ook gehad met een iPad en deze is uiteindelijk (nog net binnen de garantie) vervangen. En een volgende keer graag een topic starten met iets meer informatie. Het is nu dat ik toevallig ook zoiets gehad heb. Laatst gewijzigd door Blazez; 27-07-16 om 11:57. |
|
|||
|
|||
Maar ik begrijp dat we (weer eens) te maken hebben met een nieuweling die alleen een vraag stelt en dan niets van zich laat horen meer? Dat maakt het toch wel steeds lastiger om serieus iemand proberen te helpen. Jammer
|
|
|||
|
|||
In mijn glazen bol zie ik dat het scherm vervangen is.
Ik zie ook dat men een te lange schroef op de verkeerde plek heeft geschroefd . Nu is je print plaat defect . |
|
|||
|
|||
TS is met vakantie denk ik.
|
|
|||
|
|||
Dat is dan redelijk onbeschoft. Je stelt niet een vraag om er daarna niet meer naar om te kijken. Wacht er dan maar mee tot je er tijd voor hebt. (Maar dat is mijn mening)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|