Koppelen Iphone aan windows PC (BELLEN) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het is 2016, ik wil vanaf mijn windowspc mijn iphone een nummer laten bellen. Is daar een app voor nodig? Zo ja, welke? Ik krijg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Koppelen Iphone aan windows PC (BELLEN)
Het is 2016, ik wil vanaf mijn windowspc mijn iphone een nummer laten bellen. Is daar een app voor nodig? Zo ja, welke? Ik krijg het gevoel dat het helemaal niet kan. Maar dat kan ik maar moeilijk geloven. Wie heeft er werkende oplossing voor me?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
EDIT: Of misschien toch met myPhoneDesktop: http://www.myphonedesktop.com |
Labels |
bellen, iphone, windows pc |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone aan windows koppelen | lindex007 | iPhone algemeen | 6 | 19-05-14 22:48 |
Ringtone koppelen aan groep contactenRingtone koppelen aan groep contacten | schoe459 | Ringtones en Wallpapers | 0 | 23-06-11 21:07 |
Windows: Iphone koppelen aan Itunes | hanswijmer | iTunes | 0 | 18-04-11 23:40 |
iPhone 4 koppelen met windows 7 via bluetooth | glennvho | iPhone algemeen | 3 | 13-01-11 19:34 |
Windows: iphone koppelen met windows pc | richardavalanche | Desktop-applicaties | 3 | 13-01-10 02:46 |
|
|