iphone koppelen met windows pc discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben nhelaas nog niet zo bekend met de telefoon, hoe kan ik nu de iphone koppelen aan mijn windows pc en hoe kan ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
iphone koppelen met windows pc
Ik ben nhelaas nog niet zo bekend met de telefoon, hoe kan ik nu de iphone koppelen aan mijn windows pc en hoe kan ik software instaleren. War is het meest aan te raden programma hiervoor.
Kan ik ook een backup maken van de iphone??\ al vast bedankt!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
gebruik de zoek functie even.
dan vind je alles wat je wilt weten.
|
|||
|
|||
Kan iemand mij aangeven met welk programma ik mijn iphone kan koppelen aan een windows pc?
|
|
|||
|
|||
itunes
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4 koppelen met bluethoot auto | vespresso | iPhone algemeen | 5 | 26-01-11 10:23 |
iPhone 4 koppelen met windows 7 via bluetooth | glennvho | iPhone algemeen | 3 | 13-01-11 19:34 |
ipad koppelen met iphone 3gs | dvd2 | iPad algemeen | 4 | 23-08-10 20:40 |
probleem met iPhone koppelen | jochinho | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 16-07-10 10:38 |
iphone met ipod video koppelen | jpke | iPhone Apps | 0 | 10-04-09 18:29 |
|
|