Excel discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi mijn naam is Oliie en ben sinds kort in het bezit van de iPhone, geweldig apparaat. Mis toch nog twee dingen misschien weet iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Excel
Hi mijn naam is Oliie en ben sinds kort in het bezit van de iPhone,
geweldig apparaat. Mis toch nog twee dingen misschien weet iemand of dit kan; Ik beheer mijn agenda in een zlefgemaakt excel bestand, kan ik dit naar de iPhone transporteren en uitlezen? En ik wil graag vanuit het adressen bestand een vcard sturen of een vcard van iemand per sms ontvangen, is dit mogelijk. Gtz Ollie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ollie, een excel bestand kan je wel lezen op je iPhone. Je moet hem dan even naar jezelf mailen als attachment. Vervolgens kan je deze in de Mail.app van je iPhone openen.
Een mogelijkheid tot het sturen van een VCard is er naar mijn weten niet. Ook het ontvangen en/of verzenden van een VCard via SMS is niet mogelijk. |
|
|||
|
|||
Beste Shorty,
dank voor je reactie, excel werkt inmiddels thanks. Grtz |
|
|||
|
|||
Citaat:
je kunt 't nummer uit 't smsje uiteraard wel opslaan en gebruiken. |
|
|||
|
|||
wanneer ik een spreadsheet als attachment naar mijn Mail stuur, zie ik alleen een attachment met de naam WINMAIL.DAT
Deze kan ik niet openen. Enige ideeen? Moet ik nog iets installeren? |
|
|||
|
|||
kan ik ook een gewoon word-bestand of iets sturen als bijlage in me mail en m lezen??
Ik ben al een lange tijd op zoek nr een manier hoe ik een bestand kan openen in mijn mail?? enig idee?? |
|
|||
|
|||
hallo ,
ik heb een excel bestand gestuurd naar mijn email en geopend in mijn mail in iphone. alleen kan ik het niet meer sluiten en terug naar mijn email berichten. iemand enig idee wat ik moet doen????? |
|
|||
|
|||
opgelost even aan en uit gezet en ik kon weer in mijn mail
|
|
|||
|
|||
Als ik een excel-sheet stuur naar mijn Iphone (gmail) kan ik deze niet openen en geeft een error. Iemand een idee hoe ik dit wel kan openen?
|
|
|||
|
|||
Ah...ik stuurde een excel-tabel (dus met formules erin) naar mezelf.
Dat ondersteunt Iphone niet. Een eenvoudig excel-document, dus zonder formules, laat hij wel zien. Maar goed...Excel is natuurlijk 9 van de 10 keer met 1 of meer formules erin |
|
|||
|
|||
Al iemand een oplossing hiervoor?
Bestaat er geen soort Office voor Iphone? |
|
|||
|
|||
Het ontvangen van een excel sheet via attachment werkt prima, maar hoe kan ik zo'n sheetje opslaan op mijn Iphone? zodat ik hem kan bewerken en met een anders mailtje versturen?
Ik kan hem alleen openen en lezen maar opslaan op mijn Iphone lukt me niet... Laatst gewijzigd door vanB; 08-01-10 om 13:57. |
|
||||
|
||||
Ja er is een office voor iPhone. Namelijk QuickOffice, daar kan je ook mee bewerken. Een aanrader!
|
|||
|
|||
overigens ik kan de filetjes openen en lezen maar niet bewerken of opslaan. (wat Actionhost ook zegt),
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Excel synchroniseren | raymondjanssen | Desktop-applicaties | 2 | 21-01-11 18:20 |
Excel | pironne | iPhone Apps | 2 | 06-01-11 22:35 |
Excel | RobbievanZomeren | Archief | 3 | 29-03-09 01:24 |
Excel op de iPhone | apotheosis | iPhone Apps | 4 | 17-03-09 10:37 |
|
|