remote iphone bedienen discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) bestaat er software waarmee ik vanaf mijn mac de iphone kan bedienen? met vnc kan ik wel vanaf mijn iphone de mac bedienen maar nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
remote iphone bedienen
bestaat er software waarmee ik vanaf mijn mac de iphone kan bedienen?
met vnc kan ik wel vanaf mijn iphone de mac bedienen maar nu wil ik het dus ook andersom kunnen. als ik hem op afstand uit kan zetten of de simlock actief kan maken zou ik dat al mooi vinden. nog mooier is als je alle functies op aftsand kan bedienen... een soort virtuele iphone waarmee je de echte bedient. kwam via google niets tegen wat daar op lijkt. Laatst gewijzigd door die kerel; 20-11-09 om 10:42. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik zoek ook zoiets... maar kan er niets bruikbaars voor vinden..
EDIT: http://www.iphonehacks.com/2008/10/iphone-veency.html ik heb deze gevonden alleen niet aan de praat gekregen...
Laatst gewijzigd door iDMi; 28-12-09 om 23:30. Reden: iets gevonden... |
|
|||
|
|||
file:///Applications/Chicken%20of%20the%20VNC.app/Contents/Resources/help/index.html
heb deze werkend op de mac gekregen... |
Labels |
remote control, virtual, virtueel |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone bedienen via radio | iPho(w)ner | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 26-01-11 12:45 |
iPhone met computer bedienen | Mittt | iPhone Apps | 2 | 13-03-10 12:54 |
Muziek: iPhone draadloos bedienen via Mac | WezzLe | Muziek, foto & video | 2 | 28-12-09 23:29 |
|
|