Calibre Desktop herkent de Iphone niet! discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb Calibre gedownload voor me pc. In combinatie met Stanza op de Iphone 3GS wil ik E-books gaan lezen op de Iphone. Calibre ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Calibre Desktop herkent de Iphone niet!
Hallo,
Ik heb Calibre gedownload voor me pc. In combinatie met Stanza op de Iphone 3GS wil ik E-books gaan lezen op de Iphone. Calibre beweert dat wanneer je je Iphone aansluit Calibre automatisch de telefoon herkent. Bij mij gebeurt dit niet en ik kan dus geen boeken naar mijn Iphone kopiëren! Heeft iemand tips? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
calibre, e-books, stanza |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
itunes herkent iphone niet en ipod functie doet het niet | jeckyl | iTunes | 11 | 26-09-10 09:24 |
iPhone: Iphone kan niet in DFU en Itunes herkent niet | Drinkyoghurt | Jailbreak | 1 | 14-09-10 03:21 |
iPhone wordt niet meer herkend en laadt niet op. | petjon | iPhone algemeen | 20 | 17-11-09 19:55 |
Pc herkent Iphone niet. | Ixaa | iPhone algemeen | 9 | 28-01-09 16:36 |
Iphone boot niet meer!, itunes herkent hem niet! | mister@ | Unlock [archief] | 8 | 10-01-08 23:17 |
|
|