Base - smsjes komen niet aan! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, sinds een aantal maanden komen mijn smsjes op één bepaald Base nummer niet meer aan, ook al krijg ik de melding 'verzonden'. ik kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Base - smsjes komen niet aan!
hallo,
sinds een aantal maanden komen mijn smsjes op één bepaald Base nummer niet meer aan, ook al krijg ik de melding 'verzonden'. ik kan wel nog berichtjes ontvangen, alsook telefoongesprekken doen (in- en uitkomend naar dat nummer), maar mijn smsjes komen er niet op aan. wie heeft raad? alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Even naar de Base-winkel gaan? Eventueel met die persoon waar je niet naartoe kunt sms'en.
|
|
|||
|
|||
Ben jezelf ook bij base ?
Base (BE) is al overgenomen door Telenet ? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
via internet herladen voor 9 euro aan smsjes, maar vind nergens die smsjes terug | candise | Orange | 0 | 07-04-12 02:45 |
Smsjes komen niet aan bij anderen | stefaaaan | iPhone algemeen | 12 | 07-09-11 19:43 |
Iedereen krijgt mijn voicemail en mijn smsjes komen te laat aan | iPeng | iPhone algemeen | 5 | 11-01-10 20:08 |
[Iphone 3G] Lange smsjes komen niet aan | bartcrum | Archief | 1 | 04-03-09 01:21 |
Lange SMSjes komen half aan | JaapTrekhaak | iPhone algemeen | 7 | 07-02-08 19:01 |
|
|