Icoontjes van todayscreen verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn todayscreen wordt erg druk met al die pictogrammatjes...hoe kan ik kiezen welke pictogrammtjes ik wel en niet wil?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Icoontjes van todayscreen verwijderen
Mijn todayscreen wordt erg druk met al die pictogrammatjes...hoe kan ik kiezen welke pictogrammtjes ik wel en niet wil?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Met Customize kun je icoontje weghalen en terugzetten. Installeer dan wel eerst even Dock.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Is te vinden op het forum, kijk bijvoorbeeld in deze thread: https://forum.iculture.nl/nativ...eranderen.html
Hier een verwijzing naar rSBT, een programma om je icoontjes aan te passen. Je kan hiermee bepaalde icoontjes naar hidden slepen. Als je ze helemaal wilt verwijderen dan moet je ze uit de Application directory halen, ook beschreven op het forum. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
springjumps icoontjes verwijderen?? | koeke77 | iPhone algemeen | 0 | 25-09-09 10:16 |
Het verwijderen van icoontjes. | 2Kay | iPhone algemeen | 2 | 15-07-08 15:53 |
snelkoppeling-icoontjes verplaatsen/verwijderen?? | actionhost | Jailbreak apps en thema's | 15 | 05-05-08 19:00 |
Icons van todayscreen verwijderen | blaugrana | Archief | 1 | 01-11-07 21:14 |
|
|