Mail.bundle Probleem 1.1.1. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! momenteel ben ik bezig met het invoeren van de nederlandse taal in mijn iphone 1.1.1, maar ben op een probleem gestuit, namelijk de MobileMailSettings.bundle.. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Mail.bundle Probleem 1.1.1.
Hallo!
momenteel ben ik bezig met het invoeren van de nederlandse taal in mijn iphone 1.1.1, maar ben op een probleem gestuit, namelijk de MobileMailSettings.bundle.. de preference file in de english.lproj die ik heb gekopieerd naar dutch.lproj displayd niet meer goed. om een of andere duistere reden laat hij nu de inhoud van de "Keys" zien.. iemand een oplossing hier voor? hier onder de file bijgeleverd om na te kijken alvast bedankt!! groet, Martijn PS als dit opgelost is , is de iphone 1.1.1. vrijwel helemaal in het nederlands (met hulp van de 1.02 nederlandse taal, met dank aan FREEK!!!) PPS zou iemand ook het originele Prefences.strings uit english.lproj (System/Library/PreferenceBundles/MobileMailSettings.bundle) kunnen plaatsen aangezien ik deze bij accident overschreven heb, ook in de english.lproj Laatst gewijzigd door mwagena; 02-11-07 om 01:42. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Niemand?
|
|
||||
|
||||
Here you go!
Succes ermee, goed initiatief! Laat je me even weten wanneer het klaar is via PM? Dan maak ik de thread sticky. |
|
||||
|
||||
heel erg bedankt, shorty een pm komt jou kant op!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: pwnage tool probleem: wrong firmware bundle selected | wstuhlma | Jailbreak | 9 | 05-01-11 14:28 |
loadViewFromNibNamed:bundle: | gg1200 | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 11-03-10 17:00 |
Carrier bundle OS 3.0 | Chrisl | iPhone algemeen | 29 | 05-09-09 09:25 |
Mail.app; Spam probleem (niet in mail op macbook) | Probe | iPhone Apps | 5 | 04-03-08 10:50 |
preferences bundle 114 | roelofk | Archief | 3 | 02-03-08 20:38 |
|
|