//

Hulp bij downgraden s.v.p !!!!!

Hulp bij downgraden s.v.p !!!!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen.. Ik heb sinds kort een iphone gekregen die ik moest downgraden van 2.0 (niet gekraakte versie) naar 1.1.4. Dus ik heb een beetje ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-07-08, 00:02
ash ash is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 9
Standaard Hulp bij downgraden s.v.p !!!!!

Hallo iedereen..

Ik heb sinds kort een iphone gekregen die ik moest downgraden van 2.0 (niet gekraakte versie) naar 1.1.4. Dus ik heb een beetje rondgeneust op dit prachtige forum. Vervolgens heb ik netjes de volgende stappen ondernomen nadat ik een juist topic gevonden had. Die me uit eindelijk door stuurde naar: http://www.ifoneguide.nl/?p=177 en vervolgens naar iClarified - iPhone - How to Downgrade Your 2.0 iPhone to 1.1.4.

Ik ben gekomen tot stap 10 (windows) maar geen enkel programma krijgt mij uit die recovery mode op de 1 of andere manier !

WAT NU ?!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-07-08, 00:08
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Iphone uitzetten met vinger op home en sleepknop en dan in dfu ztten
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #3  
Oud 26-07-08, 00:13
ash ash is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 9
Standaard

Dat heb ik gedaan vervolgens krijg ik een itunes logo en dat kabeltje weer in beeld hoe verder ?
(Bedankt voor je reactie)
  #4  
Oud 26-07-08, 00:19
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Da's geen dfu maar recovery Dfu is iphone uitzetten en dan weer aanzetten met je vingers op sleep en homeknop en na 10 seconden de sleepknop loslaten homeknop vasthouden tot itunes zegt een iphone te hebben gevonden die hersteld moet worden. Scherm is dan zwart
  #5  
Oud 26-07-08, 00:19
ash ash is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 9
Standaard

o hehe ja ik heb hem in de dfu mode..
  #6  
Oud 26-07-08, 12:54
ash ash is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 9
Standaard

het downgraden is me niet gelukt ik heb hem maar gewoon naar de 2.0 firmware geupdate.. na het opnieuw installeren van 7.7 na stap 11. Of had ik daar ook 1.1.4 firmware moeten aanklikken en had ik dan me 1.1.4 firmware weer terug gekregen ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: Hulp aub, 4.1 downgraden naar 4.0 (baseband 05.14.02) XxMocr0o94xX Unlock 3 28-11-10 22:22
fring problemen (hulp); handig bij kijken bij baby marco_sire Archief 1 26-08-10 08:57
Alle iDevices: Hulp nodig bij downgraden van firmware 3.1.3 naar 3.1.2 - Verzameltopic danijel-p Jailbreak 119 30-03-10 11:55
Baseband Downgraden Hulp VirtuaCash Archief 1 15-04-09 19:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:52.