Beller-info wordt niet getoond. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn zusje gebruikt mijn vorige iPhone 4s. Sinds enige tijd wordt de info uit contacten of een nummer niet meer getoond; als ik haar bel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beller-info wordt niet getoond.
Mijn zusje gebruikt mijn vorige iPhone 4s. Sinds enige tijd wordt de info uit contacten of een nummer niet meer getoond; als ik haar bel ziet zij dus niet wie er belt.
Als ik ophang voordat zij opneemt krijgt ze wel bericht: "gemiste oproep van wim". Volgens haar provider, tele2, staat aan hun kant alles goed. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Alle contacten staan dus nog wel degelijk op haar toestel?
Misschien eens herstarten? Kan een bugje zijn. |
|
|||
|
|||
Onlangs is mijn zusje bij de applestore in Haarlem naar binnen gewandeld. Ook hier konden ze het niet verhelpen.
Daarom maar een mailtje naar tele2 gestuurd, waar een telefoontje lang geleden niet geholpen had. Probleem lag dus toch bij provider. Grrrrrrr. Alles werkt nu weer goed. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
appleTV symbool wordt niet meer getoond op Ipad | Wivel | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 4 | 09-12-14 14:29 |
Verzonden mail wordt niet meer getoond | apeka | iPhone algemeen | 3 | 27-10-13 15:50 |
Albumhoes wordt niet meer getoond op achtergrond | BartW | iPhone algemeen | 0 | 22-10-10 16:06 |
Windows: Laadscherm wordt niet getoond | Para Aviator | iTunes | 0 | 12-10-09 18:28 |
|
|