//

iPhone 5S mail instellen mislukt

iPhone 5S mail instellen mislukt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een iPhone 5s, geupdate, laatste versie. Tot eergisteren had ik altijd mijn mail hier op ingesteld wat ideaal is. Echter werkt het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-08-16, 15:16
mgaav mgaav is offline
• iOS 9.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2016
Berichten: 1
Standaard iPhone 5S mail instellen mislukt

Hoi,

Ik heb een iPhone 5s, geupdate, laatste versie.

Tot eergisteren had ik altijd mijn mail hier op ingesteld wat ideaal is.
Echter werkt het niet meer: hij geeft continue aan dat het wachtwoord onjuist is (terwijl dat absoluut niet is of uberhaupt gewijzigd is) en als ik dat opnieuw intoets geeft ie aan dat ie niet kan connecten met de server.
Ik heb echt geen idee.

Het is wel zo; ik heb een eigen mail adres voorbeeld@voorbeeld.com (geen hotmail.com als einde), en ik heb een mailadres voorbeeld@hotmail.com. De voorbeeld@voorbeeld.com staat gekoppeld met het hotmail adres zodat alle mails die op voorbeeld@voorbeeld.com binnenkomen op voorbeeld@hotmail.com.
Ik deed daarom altijd op mijn iPhone me aanmelden als Outlook mail, dan mijn voorbeeld@voorbeeld.com account invoeren en dat werkte allemaal gewoon, maar plots van de een op de andere dag niet meer.

Waarom doet ie het niet meer?
Als ik via mijn hotmail (voorbeeld@hotmail.com) hem aanmeeld bij iPhone mail doet ie het wel, maar dan kan ik dus ook niet via voorbeeld@voorbeeld.com mailen omdat die dan niet ingesteld staat.

Hopelijk kan iemand mij helpen. Ik ben echt a-technisch dus Jip en Janneke taal is absoluut gewaardeerd ;-)

Bedankt
Mieke
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
hotmail, iphone, live, mail, outlook



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 6 mail instellen pinokkia iPhone algemeen 0 04-02-15 18:48
Nieuwe Iphone mail instellen Marcel20vt iPhone algemeen 1 01-02-15 00:56
KPN Mail instellen op Iphone Evilyne KPN 61 12-04-14 18:41
Online mail instellen op IPad mislukt SandraArd iPad algemeen 23 08-10-12 21:48
Instellen zonnet mail op de Iphone. verhoeve48 iPhone algemeen 26 25-08-10 14:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:11.