iPhone 5 Na herstel start hij steeds opnieuw op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn Iphone5 hersteld. Sinds ik dat heb gedaan, start hij constant opnieuw op als hij aan de oplader ligt. Tevens blijft batterij percentage ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 Na herstel start hij steeds opnieuw op
Ik heb mijn Iphone5 hersteld. Sinds ik dat heb gedaan, start hij constant opnieuw op als hij aan de oplader ligt. Tevens blijft batterij percentage ook al is de telefoon volledig opgeladen staan op het % waarop hij stond toen hij aan lader werd aangesloten. Als ik een harde reset geef, dan staat het batterij % weer correct. Wie weet hoe ik dit oplos ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone start steeds opnieuw op.. help!!!!!!!! | mart80 | iPhone algemeen | 6 | 07-05-11 01:37 |
iphone start steeds opnieuw | west cost custom | iPhone algemeen | 0 | 14-03-11 18:55 |
Iphone start steeds opnieuw op! Word steeds erger! | djico | iPhone algemeen | 1 | 22-08-10 22:11 |
Iphone start steeds opnieuw op na opnieuw instellen netwerkinstellingen | RBG8 | iPhone algemeen | 0 | 19-06-10 20:44 |
Iphone start steeds opnieuw op! | constantine | Unlock [archief] | 5 | 30-06-08 15:40 |
|
|