Amerikaanse SIM: DRINGEND discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden Ik ga binnenkort voor een week naar New York en ik zou graag een sim hebben waarmee ik goedkoop kan bellen/sms'en/surfen Nu zag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Amerikaanse SIM: DRINGEND
Beste forumleden
Ik ga binnenkort voor een week naar New York en ik zou graag een sim hebben waarmee ik goedkoop kan bellen/sms'en/surfen Nu zag ik deze aanbieding: Simple Mobile 4GB | Arieli Mobile ? Prepaid USA SIM Card wireless provider nu lijkt mij dat zeer goedkoop aangezien alle andere aanbiedingen die ik heb gezien minstens 70€ kosten zou iemand zo vriendelijk zijn mij te kunnen zeggen of dit 'legit' lijkt en of ik die sim in mijn iPhone 6 plus kan gebruiken? model nr is A1524 thanks! -edit- ik heb ondertussen al wat positieve ervaringen gelezen op internet maar ik zou toch nog de opinie van een paar landgenoten horen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ik neem aan dat jou iphone simlock vrij is ? zo ja dan kun je toch van iedere usa provider er zo lang een sim in stoppen ? at&t t-mobile sprint enz zou allemaal gewoon moeten werken
kijk eens op websites van die providers ? https://www.att.com/shop/wireless/ac...s/prepaid.html |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Koop gewoon een prepaid kaartje als je er bent. Van Lyca ofzo. Voor 10/20 euro kan je dan onbeperkt bellen daar en heb je internet voor een maand
|
|
|||
|
|||
29 dollar: 29 Unlimited International Plan | Lycamobile
|
|
||||
|
||||
Het lijkt mij ook makkelijker en betrouwbaarder om ter plaatse een simkaart aan te schaffen. Ik ben gewoon de eerste dag in New York een AT&T store binnen gelopen en heb een prepaid sim aangeschaft. Je weet gewoon zeker dat het werkt en je loopt internettend de store uit.
|
|
||||
|
||||
is de website van at&t zelf dus denk wel betrouwbaar
ik zou gewoon daar een winkel inlopen en een sim van at&t of t-mobile kopen met data en belminuten erop |
|
|||
|
|||
Weet iemand toevallig de prijzen hiervan? Kan ze niet vinden online
|
|
||||
|
||||
Kijk eens hier: United States - Prepaid Data SIM Card Wiki - Wikia
Overigens ben ik zelf in 2014 naar een T-Mobile store gegaan en heb daar een simkaart gekocht. Zij zorgden ervoor dat het meteen werkt. Was wel duur, iets van US$ 50,-. |
|
|||
|
|||
thanks iedereen, zal er ter plekke wel eentje kopen dan
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Dringend!!!! | Tommyke3700 | iPhone algemeen | 1 | 06-12-10 13:27 |
iPhone: dringend AT&T sim nodig om uit safe mode te raken | hanneske4 | Jailbreak | 4 | 07-08-10 15:01 |
Hoe sim kaart klonen van mijn t-mobile sim naar een andere (lege) sim? | iken | Archief | 2 | 04-03-09 22:46 |
Dringend gezocht! | iphoner32 | Jailbreak apps en thema's | 7 | 27-05-08 23:26 |
|
|