Iphone 6s plus zelf repareren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone 6s plus waar wat zaken aan gebeuren moeten. Ik kan dit zelf wel, maar waar koop ik het beste scherm?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 6s plus zelf repareren
Ik heb een Iphone 6s plus waar wat zaken aan gebeuren moeten.
Ik kan dit zelf wel, maar waar koop ik het beste scherm? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ifixit heeft onderdelen van goeie kwaliteit
|
|
|||
|
|||
Ik zou het naar Apple brengen, ongeveer dezelfde prijs ( hooguit een paar tientjes duurder) maar je behoud je garantie wat in mijn ogen toch heel belangrijk is.
Je zal niet de eerste zijn die na het repareren van een scherm op andere problemen stuit er kan altijd wel wat fout gaan, lees op dat forum (ifixit.com) maar eens bij vraag en antwoord. Succes met de reparatie. |
|
|||
|
|||
Gewoon uit nieuwsgierigheid, maar inderdaad waarom zelf knutselen aan een toestel dat nog in garantie is? Je haalt jezelf nogal wat op de hals lijkt me.
|
|
|||
|
|||
Binnen de garantieperiode zelf gaan knutselen en alle aanspraak op garantie verliezen. Veel wijsheid toegewenst...
|
|
|||
|
|||
Ik neem even aan dat TS een specifieke (en hopelijk goed doordachte) reden heeft om zelf te knutselen aan zijn telefoon met alle (mogelijke) gevolgen van dien. Ik was alleen nieuwsgierig of ts dat zou willen delen met ons.
Als het alleen een kapot scherm is, kunnen we hem wellicht op andere gedachten brengen. Als er veel meer of iets anders aan de hand is, dan kan dat wellicht een goed doordachte keuze zijn. Zoals de meeste van de topics ontbreekt dat aan (nodige) informatie om een goed advies te geven helaas. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s zelf repareren? | LittlePinkel | iPhone algemeen | 8 | 15-07-16 17:58 |
Zelf iPhone 3GS repareren | Madsj | iPhone accessoires en onderdelen | 8 | 16-02-13 05:44 |
iPhone 3GS zelf repareren | Ver$uZ Motorsport | iPhone algemeen | 0 | 11-10-12 19:37 |
Iphone zelf repareren | Dubbelo7 | iPhone algemeen | 2 | 15-04-12 22:09 |
|
|