safari/google blijft vragen om locatie te gebruiken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een tijdje blijft mijn safari op regelmatige basis vragen of .....google.be mijn huidige locatie mag gebruiken. Ik heb dit altijd toegestaan en zo staat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
safari/google blijft vragen om locatie te gebruiken
Sinds een tijdje blijft mijn safari op regelmatige basis vragen of .....google.be mijn huidige locatie mag gebruiken.
Ik heb dit altijd toegestaan en zo staat het ook effectief ingesteld. Toch blijft safari dit vragen als ik via google een zoekopdracht doe, wat zowat 95% van mijn safari gebruik is. Hoe komt dit? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Geen idee hoe het komt maar je bent niet de enige die er last van heeft.
Ik heb het ook. Edje |
|
|||
|
|||
Zelfde probleem. Weet iemand wat je hiertegen kan doen? Thx!
|
|
|||
|
|||
Net een tip gelezen en het lijkt hier te werken (nog niet uitgebreid getest, maar probeer het eens).
Alle tabs sluiten en private modus inschakelen. bij mij vroeg google in private modug niet meer om de locatie. Nadat ik daar weer de tabs gesloten had en private modus afgesloten had (en weer in gewone modus zat dus) vroeg google niet meer om toestemming voor de locatie. Probeer het eens zou ik zeggen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had hetzelfde probleem en deze oplossing lijkt te werken. (ook niet uitgebreid getest overigens) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak app om locatie via SMS op te vragen? | iphoneftw | Jailbreak apps en thema's | 1 | 30-03-15 10:46 |
|
|