Foto vanuit mail overzetten naar fotogalerij discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Tot voor kort kon ik op mijn iPhone foto's vanuit de mail altijd opslaan door onder op de pijl te drukken en de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto vanuit mail overzetten naar fotogalerij
Hallo allemaal,
Tot voor kort kon ik op mijn iPhone foto's vanuit de mail altijd opslaan door onder op de pijl te drukken en de foto's te bewaren. Ik wilde dit zojuist weer doen, maar die keuze komt niet meer te voorschijn onder de pijl. Is deze functie verplaatst? Thx! Betsie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat heb je dan gedaan dat het bij jou niet meer werkt, voor zover ik weet komen er geen wijzigingen meer in ios4
|
|
|||
|
|||
Overgegaan van iPhone 6 naar iPhone 7+. Ik mis gewoon een icoon in mijn mailscherm. Maar ik heb het al gevonden. Ik moet de foto in de mail gewoon ingedrukt houden, dan krijg ik weer een keuzemenu. Dankjewel voor je reactie.
|
|
|||
|
|||
Misschien is het dan handiger als je je profiel bijwerkt, zonder juiste informatie krijg je ook geen juist antwoord
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
foto's vanuit PC naar iPad | Cipolini | Muziek, foto & video | 7 | 19-09-12 20:01 |
Windows: Foto's synchroniseren vanuit filmrol naar pc naar fotobibliotheek | Culo | iTunes | 7 | 10-09-11 20:07 |
Gesproken memo's vanuit Iphone overzetten naar Itunes | reggiepuntnu | iTunes | 3 | 26-10-10 11:07 |
Bewaren foto vanuit mail | Buzz | Muziek, foto & video | 9 | 21-09-08 23:08 |
|
|