iPhone 6 werd heet en viel uit en gaat niet aan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de zoekfunctie gebruikt en alles geprobeerd wat ik tegen kwam, maar helaas niets helpt. De iphone word niet herkent in itunes, dus recovery ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 6 werd heet en viel uit en gaat niet aan
Ik heb de zoekfunctie gebruikt en alles geprobeerd wat ik tegen kwam, maar helaas niets helpt.
De iphone word niet herkent in itunes, dus recovery mode werkt ook niet. De telefoon van mijn dochter werd vanmiddag heet en viel uit. En niet meer aan te krijgen. Ze heeft vanmiddag op school een gesprek opgenomen voor haar scriptie. Dus op haar iphone staat info die ze echt niet kwijt wil. Ik hoop dat we nog een beetje hoop mogen hebben en dat iemand ons kan helpen. op het ogenblik dikke tranen hier. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk is de batterij overleden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone valt uit en gaat niet aan | kimvb | iPhone algemeen | 10 | 23-07-13 10:39 |
Iphone gaat niet aan, ook niet met de aan/uit en home knop | Sjanti | iPhone algemeen | 5 | 30-01-12 00:17 |
Mijn iPhone viel uit en start niet meer op | c1992 | iPhone algemeen | 0 | 18-10-11 08:31 |
Iphone 4 gaat uit en niet meer aan | kaasje01 | iPhone algemeen | 17 | 08-06-11 10:01 |
iPhone 3G werd heel heet + luchtbellen onder scherm (foto) | isteef | Muziek, foto & video | 2 | 16-08-09 23:26 |
|
|