//

agenda iPhone 6S

agenda iPhone 6S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, ik heb sinds kort een iPhone 6S maar.... (a) is mijn agenda niet gesynchroniseerd (b) kan ik geen afspraken in de agenda toevoegen (de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-09-16, 11:10
friemers friemers is offline
• iOS 9.3.4
• 9.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2016
Berichten: 3
Standaard agenda iPhone 6S

Goedemorgen,

ik heb sinds kort een iPhone 6S maar....

(a) is mijn agenda niet gesynchroniseerd
(b) kan ik geen afspraken in de agenda toevoegen (de + is niet geactiveerd)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-09-16, 12:16
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Gewoon een serieuze vraag. Verwacht je nou werkelijk dat zonder verder enige informatie dat je een serieus antwoord gaat krijgen? Geef eerst eens wat meer informatie over je instellingen, wat je gebruikt, hoe je het gebruikt, of je errors krijgt en nog een boel meer.
  #3  
Oud 02-09-16, 12:39
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

@friemers, welkom.

Al wel een icloud account aangemaakt of je (oude?) gmail account op je iphone geactiveerd?

Veel staat in de wiki: Wiki - Handleidingen - iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS
  #4  
Oud 05-09-16, 10:33
friemers friemers is offline
• iOS 9.3.4
• 9.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2016
Berichten: 3
Standaard agenda iphone 6S

Blazez

het was gewoon en vraag om te zien of iemand een dergelijke ervaring heeft. Als je meer informatie wilt kun j darrom toch vragen?

Nogmaals:
Ik ben sinds kort in het bezit van een iPhone 6S. Mijn agenda en mijn contacten zijn niet gesynchroniseerd. Mijn herinneringen en notities wel. In mijn agenda is het niet mogelijk afspraken toe te voegen daar de + niet geactiverd is. Aan IOS 9.3.5. kan het niet liggen want mijn iPhone 5S heeft dat probleem niet. Heeft iemand een soortgelijke ervaring?
  #5  
Oud 05-09-16, 11:00
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

En je hebt in de Agenda app ook alle relevante agenda's geselecteerd?
  #6  
Oud 05-09-16, 11:08
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Waar het mij om gaat is dat iemand hier komt met een vraag of een probleem en dat dan maar verwacht wordt dat anderen direct een oplossing kunnen oplepelen zonder dat er precies bekend is wat er nou eigenlijk aan de hand is.
Als je verwacht goede informatie te krijgen, dan mag je wat mij betreft wel de beleefdheid hebben om even wat moeite te doen om zoveel mogelijk informatie zelf al aan te leveren.
"Hij doet het niet" hebben we niets aan, kunnen we je niet mee helpen.
"Hij doet het niet, hij doet dat niet, ik heb dat zo en zo ingesteld, ik krijg dat en dat voor (fout) meldingen" daar kan je veel meer aan.
Er van uit gaan dat mensen dan wel komen vragen wat er niet goed werkt vind ik persoonlijk niet echt netjes. Maar dat zal dan wel aan mij liggen blijkbaar.

Maar goed, zal ik het voor de beleefdheid nog eens proberen.
Waarheen synchroniseer je je agenda en contacten, gewoon iCloud of iets anders
Zie je ze ook niet op iCloud.com
Heb je de sync al een keer uit en aan gezet
Als je iets op iCloud.com aanpast, komt het dan ook niet op de telefoon terecht (eenrichtings probleem)
heb je al je iCloud instelling een keer doorgelopen om te kijken of dat goed staat
Ik dacht dat je met een iPad1 niet kon synchroniseren met iCloud (te oud iOS), dus ik neem even aan dat deze in het verhaal niet mee doet
  #7  
Oud 07-09-16, 09:47
Jan Verboort Jan Verboort is offline
• iOS 7.0.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2014
Berichten: 1
Standaard

Wanneer ik activiteiten probeer te plannen en/of te wijzigen in mijn IPhone 5s, krijg ik de melding: Activiteit bewaren niet mogelijk Die activiteit behoort niet tot die avtiviteitencontainer.
Wat kan/moet ik doen om weer gewoon een activiteite te plannen/wijzigen?
Groet
Jan Verboort
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Agenda iPhone synchroniseren met agenda Macbook Pro Tommie23101981 iPhone algemeen 0 17-07-16 17:15
Agenda iPhone en agenda iPad synchroniseren niet meer. jpwg001 iPhone Apps 0 04-12-15 13:16
Agenda items uit outlook na verwijderen agenda op iphone bassment iPhone algemeen 5 23-05-12 15:22
iphone agenda synchroniseert niet meer met google agenda bassollie iPhone algemeen 0 03-05-12 18:19
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? paro iTunes 0 26-08-09 22:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:55.