iPhone SE scherm flikkert na hard reset discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag 3/9/2016,is mijn vrouw hare iPhone SE 64 GB geleverd. Na de configuratie heb ik een hard reset gedaan om de batterij te calibreren tijdens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone SE scherm flikkert na hard reset
Vandaag 3/9/2016,is mijn vrouw hare iPhone SE 64 GB geleverd. Na de configuratie heb ik een hard reset gedaan om de batterij te calibreren tijdens de eerste keer opladen. Na de hard reset begon spontaan het scherm te trillen. Het gaat wel weg na een 5 tal minuten. Wat raden jullie mij aan te doen??
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Contact opnemen met de leverancier?
|
|
||||
|
||||
Ok ik hou de SE nog even in het oog want het blijkt op te houden nu??? Dus als hij het niet meer doet gaat de leverancier er ook niets aan doen denk ik. Ik wacht nog even af ik heb toch 2 jaar garantie en we zien wel verder. Bedankt voor Uw antwoord
Dominique |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
icloud email nog steeds verbonden met iphone na een hard reset. | Snows | iPhone algemeen | 1 | 22-02-15 21:41 |
Iphone 4 hard-reset (applicaties) | AkrAnish | iPhone algemeen | 1 | 06-02-13 11:32 |
Mijn iPad 4's scherm flikkert bij het 'batterij-leeg'' scherm. | koen050 | iPad algemeen | 4 | 09-11-12 19:38 |
iphone blijft rebooten na hard reset | Basoflion | iPhone algemeen | 13 | 10-01-12 03:16 |
Hard reset daarna deed de iPhone het niet meer | psvpas | iPhone algemeen | 0 | 20-02-10 20:21 |
|
|