iPhone 6s met strepen op scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 6S en maak gebruik van een cover waar je bankpasjes in kunt stoppen. Nu valt het mij op dat deze bankpasjes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 6s met strepen op scherm
Ik heb een iPhone 6S en maak gebruik van een cover waar je bankpasjes in kunt stoppen.
Nu valt het mij op dat deze bankpasjes strepen maken op mijn iPhone scherm die ik er niet meer af kan krijgen. Balen. Zijn er meer met dit probleem ? Zou je deze strepen toch nog weg kunnen halen ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Slechte ervaringen mee. Elke krasverwijderaar haalt ook de oleofobische coating weg en dat is nog lelijker dan een kras.
Volgende truc werkte heel goed bij mijn iPad: folie op het scherm doen, de krassen worden grotendeels opgevuld door de coating die daaronder zit. Folie na een dag weer verwijderen en weer een nieuwe folie plaatsen, de extra coating die dan vrijkomt, vult de krassen op (bij mij tenminste). Verbluffend fenomeen: als je die tweede folie weer weghaalt, blijven de krassen onzichtbaar, veeg je er met een doek over, dan verschijnen ze even, om vervolgens weer langzaam te verdwijnen... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4s: scherm dood: alleen strepen.. | Jan Gon | iPhone algemeen | 4 | 16-03-14 17:19 |
Strepen over het scherm bij AppStore iphone 5 | hoi1 | iPhone algemeen | 1 | 31-10-12 20:12 |
Na vervanging scherm enkel backlight -> wit scherm met strepen | thaguz | iPhone algemeen | 1 | 11-01-12 12:30 |
Iphone valt steeds met strepen op het scherm | steelgate | iPhone algemeen | 7 | 22-06-11 10:00 |
Iphone 3g Scherm kapot ( grijzen strepen ) | wjl | iPhone algemeen | 3 | 10-10-10 19:02 |
|
|