iPhone 6S valt uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik heb sinds de release van de 6S de telefoon in mijn bezit en de laatste tijd gebeurd het wel eens dat de telefoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 6S valt uit
Hi,
Ik heb sinds de release van de 6S de telefoon in mijn bezit en de laatste tijd gebeurd het wel eens dat de telefoon tussen de 30 en 20% batterij gewoon uitvalt.. Als ik hem aan wil zetten krijg ik het icoontje dat ik mijn telefoon moet opladen voor me en als ik hem dan in de lader prik dan springt hij relatief snel weer aan en is nog steeds tussen de 20 en 30%.. De enige manier waarmee dit nog nooit gebeurd is, is als de telefoon in batterijbesparing staat.. Heeft iemand een idee hoe dit kan en wat hier aan te doen is? Gezien de leeftijd van de telefoon lijkt me dit niet normaal, en omdat ik hem nogal veel gebruik (werk, flitsmeister etc.) is het redelijk vervelend af en toe.. Toevoeging: Telefoon is up-to-date, geen jailbrake en is verder niks raars mee gebeurd. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gebruik de zoekfunctie eens met 'kalibreren' (of verkeerd gespeld 'calibreren'). Veel over geschreven en zou kunnen helpen.
|
|
|||
|
|||
Nog garantie!?
Mee terug gaan naar je leverancier of apple. |
|
|||
|
|||
Ik ben hem op dit moment aan het Kalibreren, dan gaan we verder zien.. Thanks voor de antwoorden! Had wel wat beter kunnen/moeten zoeken..
|
|
|||
|
|||
De 6s van mijn vrouw vertoonde ook wat kuren. Bij 18% aan de lader gelegd; de laatste 2% duurde erg lang. Nu lijkt alles weer in orde, bij intensief gebruik precies een dag van 100% naar circa 15%.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone valt uit uit het niets! | milanooo | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 13-09-12 22:56 |
Iphone 3g valt uit | sanderwl | iPhone algemeen | 5 | 18-01-12 22:49 |
iPhone 4 nieuw uit doos valt elke 2 minuten uit | Cdrazar | iPhone algemeen | 0 | 08-07-11 23:47 |
iphone valt uit | driguez | iPhone algemeen | 0 | 27-03-10 18:30 |
iphone valt uit | mausie565 | iPhone algemeen | 1 | 25-03-09 20:40 |
|
|