iPhone 4s wil niet laden via netadapter discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) 7 september 2016 21:38 - permalinkmickey21 Mijn iPhone 4s is in goede staat maar laadt niet op via de originele lader en kabel via het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4s wil niet laden via netadapter
7 september 2016 21:38 - permalinkmickey21
Mijn iPhone 4s is in goede staat maar laadt niet op via de originele lader en kabel via het net. Hij laadt wel op via de USB van mijn pc. Alle acties om dit probleem op te lossen, heb ik reeds uitgevoerd. O.a meerdere laders en kabels uitgeprobeerd, volledige hard reset en zelf volledige software/firmware reset gedaan. Nieuwe batterij geplaatst en connector vervangen. Niets helpt. Alle functies werken perfect en wordt prima herkend in ITunes ! Geen idee wat dit kan zijn. Iemand wel een idee? ervaring met zelfde probleem? De 4s heeft de laatste update 9.3.2. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S wil niet meer laden na reparatie | rioohhh | iPhone algemeen | 13 | 10-05-14 03:50 |
Nieuwe batterij wil niet laden | AndreasVP | iPhone algemeen | 2 | 11-06-12 18:34 |
Iphone 3gs wil niet laden na nieuwe batterij | biacg00 | iPhone algemeen | 4 | 04-03-12 18:08 |
AppStore wil niet goed laden | sjaandrea | iPhone Apps | 1 | 03-03-11 12:58 |
iphone wil niet laden!! | edwin33 | iPhone algemeen | 3 | 17-08-10 23:33 |
|
|