Mijn iPhone oordoppen zijn raar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een klein probleempje, met mijn iphone oordoppen, als ik mijn iPhone oordoppen in doe en ik ga muziek horen via spotify dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn iPhone oordoppen zijn raar
Hallo, ik heb een klein probleempje, met mijn iphone oordoppen, als ik mijn iPhone oordoppen in doe en ik ga muziek horen via spotify dan speelt hij automatiche door, 20 seconden automatiche verder hoe kan dat? Ik luister nu met andere oordoppen daar speelt hij niet automatiche door maar de iphone oordoppen vindt ik beter horen maar speelt automatiche door, en stembediening komt ook automatiche te voorschijn snap er niks van, ik heb een video gemaakt wat er gebeurt maar
Video: Upload and Share Videos - Sendvid Als jullie weten wat dit betekent. Zou ik jullie dankbaar zijn. Met vriendelijke groet, Ndejong |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Lijkt er op dat 1 van de knopjes op de draad van de oortjes ingedrukt zit of is blijven hangen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
foto's die op mijn pc te zien zijn zijn niet te zien op iphone | BerendVdb | iPhone algemeen | 0 | 29-04-15 20:26 |
Mijn iPhone reageert raar bij gebruik | rastin2014 | iPhone algemeen | 11 | 12-12-14 11:09 |
Mijn iphone scherm reageert/doet raar. | Hope | iPhone algemeen | 3 | 11-12-14 11:09 |
iPhone: mijn iphone 4 met versie 4.01 (8A306) doet raar ? | henkvdbergh | Jailbreak | 6 | 05-03-12 20:43 |
(HELP) mijn iphone doet raar..(met fotos) | freemanfunky | Unlock [archief] | 3 | 02-05-08 17:20 |
|
|