//

MP3-tjes met hoesjes naar Iphone?

MP3-tjes met hoesjes naar Iphone? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ruim 6000 mp3-tjes met hoesjes op mijn Iphone gezet. De meesten gaan goed, maar bij sommige nummers plakt hij er op de Iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-09-16, 11:01
Eric777 Eric777 is offline
• iOS 9.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2016
Berichten: 2
Standaard MP3-tjes met hoesjes naar Iphone?

Ik heb ruim 6000 mp3-tjes met hoesjes op mijn Iphone gezet. De meesten gaan goed, maar bij sommige nummers plakt hij er op de Iphone een verkeerd hoesje bij. Als ik dan het numer op de pc in Itunes aanklik, staat in Itunes wel het goede hoesje er bij. Het blijkt dus ergens bij het "transport" naar de telefoon niet helemaal goed te gaan.

Heeft iemand een idee wat dit kan zijn en hoe ik dit kan verhelpen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-09-16, 15:48
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Het is volgens mij mogelijk om meerdere afbeeldingen in de metadata mee te geven. Ik heb zo even geen iTunes bij de hand, maar volgens mij als er meerdere plaatjes bij een nummer staan, dan kan je die zien in iTunes (scrollen, pijltje oid) bij de informatie van het nummer.
Dan is het puur een kwestie van het onjuiste plaatje verwijderen en opslaan
  #3  
Oud 13-09-16, 20:27
Eric777 Eric777 is offline
• iOS 9.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2016
Berichten: 2
Standaard

Als ik in ITunes op een nummer klik en naar info ga zie ik daar een tablad "illustraties", maar daar staat per nummer maar 1 afbeelding en vreemd genoeg gewoon de goede. Maar op de IPhone staat er dan bij eenaantal toch een verkeerde afbeelding...rara?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: mp3 overzetten van iphone of ipod naar pc steiner iTunes 0 08-08-11 14:32
Windows: Mp3's kopiëren van pc naar iphone via Wi-Fi Sv3nne Desktop-applicaties 2 07-11-10 14:11
Muziek: muziek met extensie .mp3 kopiëren naar iphone robe Muziek, foto & video 0 23-09-10 23:13
Muziek: MP3 in map naar iPhone sync Mark1972 Muziek, foto & video 2 27-08-10 22:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:38.