Mp3's kopiėren van pc naar iphone via wifi discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Kent er iemand een programma waarmee ik mijn mp3's kan kopiėren van mijn pc naar mijn iphone via wifi? Ook zoek ik een programma om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mp3's kopiėren van pc naar iphone via Wi-Fi
Kent er iemand een programma waarmee ik mijn mp3's kan kopiėren van mijn pc naar mijn iphone via Wi-Fi?
Ook zoek ik een programma om mijn muziek te kunnen streamen via Wi-Fi. Alvast bedankt voor de hulp |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Met AudioGalaxy kan je muziek streamen van je pc naar je iPhone. Draadloos synchroniseren kan met Wi-Fi Sync uit Cydia.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
contacten VAN iphone NAAR sim kopieren | SebastianM | Jailbreak apps en thema's | 49 | 04-02-13 23:50 |
Foto's bibliotheek van iphone naar pc kopieren | Luuktb | iTunes | 1 | 02-08-11 22:48 |
Bestanden Kopiėren van Iphone naar Ipad | Cooper85 | iPad algemeen | 1 | 04-05-11 17:28 |
Muziek: muziek met extensie .mp3 kopiėren naar iphone | robe | Muziek, foto & video | 0 | 23-09-10 23:13 |
Telefoonnummers van iPhone naar SIM kopieren? | wieke | iPhone algemeen | 10 | 23-07-08 11:05 |
|
|