iphone 3gs actieve programmas discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet er iemand of er een programmatje is voor de iphone waar je kan zien welke programmas er nog actief draaien? Want heb net mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 3gs actieve programmas
Weet er iemand of er een programmatje is voor de iphone waar je kan zien welke programmas er nog actief draaien? Want heb net mijn mobiel internet abbonement eens bekeken en ik zou vanacht tussen 00:51:04 en 13:21:56 17.2MB verbruikt hebben Ik ben wel vanacht om 00:51 op faceboock geweest en mail gecontrolleerd maar niet tot 13:21u hoor .....
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zelf gebruik ik de app System manager uit de app store. Laat alle geopende apps zien, maar daarnaast nog veel meer over de iPhone.
. Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen Laatst gewijzigd door jemmie; 06-11-10 om 15:56. Reden: Typo |
|
|||
|
|||
Ok, heb het in orde gekregen met de standaard dingen. Wist nl niet dat als je 2x op de home button klikte, je de taakbalk kon zien welk er nog draaide en ook dat als je dan op een pictogram ingedrukt houdt, deze kan uitschakelen
Deze mag dus dicht .... |
|
||||
|
||||
Gevraagde slotje (ook omdat de oplossing al vaker voorbij is gekomen).
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia programmas verwijderen uit Iphone | mrpeace | Jailbreak apps en thema's | 7 | 08-03-09 19:45 |
Programmas op Iphone zetten | sMilez | iPhone algemeen | 8 | 10-02-09 12:23 |
De actieve doorschakeling. | rick1 | Archief | 3 | 26-12-07 16:44 |
|
|