Programmas op Iphone zetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb programmas in mijn itunes laten zetten, maar ik wil nu weten hoe ik doe terug krijg op mijn iphone. Ik heb al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Programmas op Iphone zetten
Hallo,
Ik heb programmas in mijn itunes laten zetten, maar ik wil nu weten hoe ik doe terug krijg op mijn iphone. Ik heb al geprobeerd: iPhone van .... en dan Programma's, en dan toevoegen. Maar daar kwam een melding dat ze niet geinstalleerd werden. Hoe kan ik die programmas weer geinstalleerd op me iPhone krijgen? Alvast bedankt, Groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
probeer ze anders eens via je iPhone te installeren.
en ik zie dat je op 2.0 zit. de meeste apps zijn nu voor 2.2 gemaakt dus kan je ze niet op 2.0 gebruiken. |
|
||||
|
||||
Synchroniseren?
Als je je iPhone aan je computer koppelt en je hebt je iTunes open dan zal je aan de linkerkant je iPhone tevoorschijn komen onder Apparaten/Devices. Als je op je iPhone klikt zie je in het scherm een aantal tabbladen, daar staat ook Applicaties/Applications. Daar vink je dan Sync Applications en dan All Applications. Rechtsonder staat een knop Apply/Toepassen. Als je hierop klikt begint iTunes met het synchroniseer proces. Dit zul je ook op je iPhone zien. Zodra het proces klaar is staan je applicaties op je iPhone.
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kan tog niet anders? Ik had alles op comp gezet voordat ik ging herstellen, want dat slaat spelletjes niet op. Heb ik gemerkt na de 1ste keer.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Iemand daar een verklaring voor? Mvg |
|
||||
|
||||
Kun je een screen maken van aitjoenz????
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
best even upgraden naar 2.x alvorens je gebruik kan maken van de appstore.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Programmas voor VPN? | Ger0nimo | iPhone algemeen | 1 | 15-01-11 19:30 |
Windows: iphone 3gs actieve programmas | fiestaboyke | Desktop-applicaties | 3 | 09-11-10 22:46 |
programmas installen | K9-Noja | iPhone algemeen | 4 | 19-02-10 11:20 |
Cydia programmas verwijderen uit Iphone | mrpeace | Jailbreak apps en thema's | 7 | 08-03-09 19:45 |
|
|