Telefoonnummers van iPhone naar SIM kopieren? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Hoe kan ik de telefoonnummers die in mijn iPhone staan terug kopiëren naar mijn SIM? Alvast bedankt. Wieke...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Telefoonnummers van iPhone naar SIM kopieren?
Hallo,
Hoe kan ik de telefoonnummers die in mijn iPhone staan terug kopiëren naar mijn SIM? Alvast bedankt. Wieke Laatst gewijzigd door wieke; 21-07-08 om 21:19. Reden: Typfout |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Overzetten contactpersonen van iPhone die niet gesynchroniseerd wordt
Iemand heeft mij gevraagd zijn iPhone te updaten van 1.1.4 naar 2.0. Het probleem is dat hij al zijn gegevens (contactpersonen, smsjes, agenda) niet synchroniseert met zijn mac (vraag niet waarom) en dus alleen op zijn iPhone staan.
Is er een manier om (bijv. via ssh) een backup te maken van de desbetreffende bestanden, en deze later (handmatig) terug te plaatsen op de iPhone (na de upgrade naar 2.0)? Ik heb al wel een paar topics gezien waarin een soortgelijke vraag wordt gesteld, maar heb nog geen concreet antwoord kunnen vinden. Alvast bedankt. |
|
||||
|
||||
Laatst gewijzigd door colliehome; 22-07-08 om 09:32. |
|
||||
|
||||
Maar we zien net dat je FW 2.0 hebt...denk dat je dan nog even moetwachten op een oplossing...
berichten samengevoegd. Laatst gewijzigd door colliehome; 22-07-08 om 10:26. |
|
||||
|
||||
heb 2 iphones een 1.1.4 voor dagelijks gebruik waar ik voorzichtig mee ben, en een met 2.0 voor "testen". heb via ssh geprobeerd. Heb nu alleen gegevens via contacten op het springboard en geen gegevens via telefoon->contacten (onderste balk)
ontgaat me totaal waarom. maar het kan op de een of andere manier dus wel. staat ook 2* addressbook op de iphone 2.0 private/var/mobile/library/Addressbook/ en private/var/root/library/Addressbook/ ga straks verder rommelen. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reacties. Het is inmiddels niet meer nodig! Slotje!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Vandaar dat dit dus niet meer nodig is. Helaas geen oplossing dus! |
|
|||
|
|||
Heb je in iTunes onder het tabblad Info gekeken?
Als je naar beneden bladert staat er een kopje "Advanced", waarbij je kunt aangeven wat er gebeurt met de info op je iPhone(only the for the next sync). |
|
|||
|
|||
Het is wel zo dat ik wat op m'n mac staat niet kwijt wil (maar dat gebeurt sowieso niet geloof ik), maar ik wil het ook niet op zijn iphone (mijn contacten enzo).
Stel dat ik automatisch syncen uit zet. Vervolgens nieuwe contacten (uit zijn iphone) laat syncen naar een aparte groep in adressbook. Vervolgens 2.0 erop zet, en daarna weer alleen die groep over zet naar zijn iphone. Zou dat goed gaan? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
contacten VAN iphone NAAR sim kopieren | SebastianM | Jailbreak apps en thema's | 49 | 04-02-13 23:50 |
Telefoonnummers op SIM kaart kopieren | SWIZZBEATZ | iPhone algemeen | 1 | 10-02-10 17:36 |
contact personen kopieren van sim naar ihone | wsven | Archief | 5 | 02-12-09 18:00 |
Kan geen sim contacten kopieren naar iphone | Excellence | iPhone algemeen | 2 | 24-10-09 23:08 |
telefoonnummers van sim | i_check_it | Archief | 2 | 25-01-09 23:36 |
|
|