Telefoonnummers op SIM kaart kopieren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen ik heb een vraag. Ik heb mijn sim contacten allemaal op mijn iphone gekopieerd maar ik heb gisteren een restore gedaan op mn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Telefoonnummers op SIM kaart kopieren
Hallo mensen ik heb een vraag. Ik heb mijn sim contacten allemaal op mijn iphone gekopieerd maar ik heb gisteren een restore gedaan op mn Iphone en toen wederom alle nrs gekopieerd. Nu zijn er vele nieuwe telefoonnummers die ik in de tussentijd had opgeslagen niet meegekopieerd. Hoe kan je nieuwe telefoonnummers die je bijgevoegd op je sim kaart opslaan?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kunt geen nummers van je iPhone naar je sim kopieren. Je kunt ze het beste synchroniseren met Outlook/Mail!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sim kaart naar Micro sim | Scooter | Orange | 10 | 11-11-10 17:46 |
Hoe sim kaart klonen van mijn t-mobile sim naar een andere (lege) sim? | iken | Archief | 2 | 04-03-09 22:46 |
telefoonnummers van sim | i_check_it | Archief | 2 | 25-01-09 23:36 |
kopieren sim op iphone.. | loui-g | Jailbreak apps en thema's | 23 | 02-09-08 18:19 |
Telefoonnummers van iPhone naar SIM kopieren? | wieke | iPhone algemeen | 10 | 23-07-08 11:05 |
|
|