iPhone 5S blijft hangen na ontgrendelen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben sinds vandaag nieuw op dit forum en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. iPhone blijft sinds enkele dagen hangen wanneer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5S blijft hangen na ontgrendelen
Hallo allemaal,
Ik ben sinds vandaag nieuw op dit forum en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. iPhone blijft sinds enkele dagen hangen wanneer ik hem vergrendel. Wanneer ik hem dan wil aanzetten reageert de iPhone niet. Pas na ongeveer een halve minuut tot een minuut gaat de iPhone pas aan. Dit gebeurt nagenoeg elke keer. Ik heb net een harde reset uitgevoerd, dat ging goed en de telefoon werkt weer. Maar wanneer ik de iPhone opnieuw vergrendel blijft hij weer hangen. Ik wachtte tot de iPhone weer aanging, ik dacht bij mezelf misschien moet ik hem nogmaals opnieuw uitzetten(dmv home en powerknop) ik kreeg een blue screen en toen viel de telefoon uit, hij ging wel weer aan. Mijn vraag aan jullie.... Welk onderdeel kan defect veroorzaken? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je hebt vast het scherm laten vervangen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Moet iphone eerst ontgrendelen als ik op wil hangen | vincentv75 | iPhone algemeen | 16 | 11-04-17 11:58 |
iPhone: 3gs Blijft hangen in DFU of Recoverymode, blijft zwart | Frenky40 | Jailbreak | 2 | 16-08-11 21:36 |
3gs blijft hangen in DFU of Recovery mode, blijft of zwartscherm staan | Frenky40 | iPhone algemeen | 4 | 16-08-11 18:09 |
Blijft vasthangen bij ontgrendelen. | ruud198 | iPhone algemeen | 2 | 25-02-11 09:27 |
iPhone blijft hangen (help) | Kevster | iPhone algemeen | 3 | 30-05-10 22:07 |
|
|