//

iPhone 7 (Plus) Verkrijgbaar!

iPhone 7 (Plus) Verkrijgbaar! discussie in iPhone algemeen forum; Beste Forumleden, Ik heb op 9 sept. een pre-order geplaatst en zou de iPhone 7 plus vandaag 17 sept. gaan ontvangen. Echter ontving ik gisterenmiddag 16 sept. een mail waarin ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 17-09-16, 08:49
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard iPhone 7 (Plus) Verkrijgbaar!

Beste Forumleden,

Ik heb op 9 sept. een pre-order geplaatst en zou de iPhone 7 plus vandaag 17 sept. gaan ontvangen. Echter ontving ik gisterenmiddag 16 sept. een mail waarin vermeldt stond dat door de beperkte leveringen van Apple men dus niet aan de belofte kan voldoen en de pre-orders dus niet uitgeleverd worden... Mocht je toch bij de gelukkigen zitten, dan ontvang je alsnog een mailtje met verzendbevestiging. Ik kreeg dus geen mailtje met verzendbevestiging. Nu gaan we dus maar rustig zitten wachten op een mailtje...

Overal lees je dat de levertijden opeens flink opgeschoven zijn, zeker als je een 'Git zwarte' iPhone wilt. (heb ik niet besteld overigens) Maar toch zie je bij een grootgrutter als Media Markt vanmorgen dan weer dat ze alle modellen in 7-8 dagen kunnen leveren??

NOT!!! Als je dan weer verder gaat klikken om te bestellen dan zijn de levertijden opeens meer dan 2-8 weken etc. etc.

Om elkaar als forumleden nou goed op de hoogte te houden, waar de iPhone 7(plus) nou wel echt 'verkrijgbaar' is, stel ik dit topic voor. Dus, mocht je er eerst zelf 1 gevonden hebben en gun je het een ander ook: Let us Know!!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg FullSizeRender.jpg‎ (20,3 KB, 40x gelezen)

Laatst gewijzigd door PrittStift; 17-09-16 om 12:43.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nergens iPhone 5 verkrijgbaar? Matthias1994 iPhone algemeen 13 03-02-13 12:45
iphone 16g nog verkrijgbaar? ravi72 iPhone algemeen 4 03-04-10 01:48
Fring verkrijgbaar op iPhone Spete Jailbreak apps en thema's 35 23-04-08 18:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:56.