IOS 10.01 geeft raar vergrendelgeluid discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zowel op iPad als op iPhone met IOS10.01 is de vergrendeltoon zeer raar, beetje klungelig vergleken met de oude klik. Meer mensen hier last van? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
IOS 10.01 geeft raar vergrendelgeluid
Zowel op iPad als op iPhone met IOS10.01 is de vergrendeltoon zeer raar, beetje klungelig vergleken met de oude klik.
Meer mensen hier last van? Ook het Siri geluid-probleem ( zie http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...art-tonen.html ) blijft op de 2 iPhones 5s maar voortduren, terwijl dat op de iPad nog steeds probleemloos werkt. Als ik dat nu toch eens opgelost kon krijgen... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zeer waarschijnlijk heeft iedereen met IOS10.01 dezelfde klik. Ik heb er geen last van, imo is het een verbetering en vind het wel lekker klinken.
|
|
|||
|
|||
Volgens jouw profiel ben je blijven plakken op iOS 6, dus kun je daar ook helemaal geen last van hebben!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat geluid is aangepast en moet een dichtslaande deur voorstellen niet echt geslaagd lijkt me
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4s geeft een raar iTunes logo aan. | FaustBella | iPhone algemeen | 4 | 13-02-16 10:44 |
Camara geeft raar beeld | qremcoq | iPhone algemeen | 3 | 12-05-14 13:35 |
Raar Probleem iphone 4 ios 6.1.3 | kimmik1979 | iPhone algemeen | 6 | 14-08-13 21:05 |
Raar batterij probleem iOS 5 | alia9806 | iPhone algemeen | 2 | 29-04-12 12:15 |
Raar luidsprekerprobleem in iOS 5? | JohnnyGui | iPhone algemeen | 2 | 31-10-11 05:47 |
|
|