"Geen naam" bij contacten iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu al een paar keer gehad dat er plotseling onder # in mijn contactpersonen een stuk of 20 a 30 "contacten" erbij met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
"Geen naam" bij contacten iPhone
Ik heb nu al een paar keer gehad dat er plotseling onder # in mijn contactpersonen een stuk of 20 a 30 "contacten" erbij met de naam "geen naam". Er staat geen telefoonnummer bij. Ze zijn ook wel makkelijk te verwijderen, maar het is irritant. Iemand enig idee hoe dat komt?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat een gedoe allemaal voor een telefoon
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 september 2016 om 13:26 ---------- Inhoudelijk sterk! Mijn complimenten...
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is het niet per ongeluk dat een contact als bedrijf staat aangevinkt waardoor de (eventueel niet ingevulde) bedrijfsnaam weergegeven wordt ?
Vinkje viel me pas recentelijk op bij een mac. |
|
||||
|
||||
Ik heb hetzelfde gezien als de TS. Ik heb ongeveer 35 contacten met allen een # in mijn lijst gehad, die verder leeg waren. Ik heb ze verwijderd en tot nu toe zijn ze nog niet teruggekeerd.
|
|
|||
|
|||
Iets heel anders, zijn het niet (per ongeluk) contacten die vanaf de simkaart geïmporteerd zijn?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contacten niet meer zichtbaar, enkel bij "berichten" | stijnrotthier | iPhone algemeen | 3 | 11-08-16 12:55 |
Iphone geeft "geen service" bij uitschakelen 3G | Herkieeee | iPhone algemeen | 4 | 14-05-13 13:38 |
iPhone 3gs "geen service"/"zoeken.." | zozamis | Unlock | 10 | 21-12-11 21:48 |
"Geen Service" "herstel vereist" melding | Martijnvdberge | iPhone algemeen | 13 | 24-01-11 13:59 |
iphone "no service" bij "enable 3G" optie | arnevt | iPhone algemeen | 4 | 13-09-10 20:03 |
|
|