sms van lumia naar iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Vrouwtje heeft een iphone 6s momenteel. Nu staan er een heleboel smsjes van overleden schoonbroer op de Lumia die ze graag zou kopiëren naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
sms van lumia naar iphone
Hey,
Vrouwtje heeft een iphone 6s momenteel. Nu staan er een heleboel smsjes van overleden schoonbroer op de Lumia die ze graag zou kopiëren naar haar iphone. Iemand enige hulp voor mijn vrouwtje? Alvast bedankt! Grtz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Screenshots maken en printen! Daarnaast den ik dat het "mannetje" dat ook had kunnen bedenken!
|
|
|||
|
|||
Mooi maar is er geen andere weg om ze naar iphone over te zetten?
Smsjes hebben emotionele waarde begrijp je dat...? |
|
|||
|
|||
Dan lijkt me screenshots nemen en afdrukken toch een hele goede oplossing. Want mocht haar iPhone crashen is ze de sms'jes alsnog kwijt.
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat anderen meer triggerde op de term "vrouwjte". . .klinkt inderdaad wat flauw.
Maargoed, je wil dus een export maken van SMS berichte op een lumia en die bewaren. Ik neem aan dat de lumia windows draait? Dan moet je in een heel andere hoek gaan zoeken. Als ik even google kom ik op deze pagina: 8.0 - How can I export or extract my text messages to a file? - Windows Phone Stack Exchange Misschien kan je daar iets mee? |
|
|||
|
|||
En anders deze vraag stellen op mywindows.nl Zij weten daar erg veel. Zelfde site als deze alleen gericht op windows.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Screenshots maken is daarom een elegante oplossing. Als de ge-exporteerde SMS-berichten in tekst formaat zijn zou men die ook in de één of andere app kunnen zetten. Zoals Notities, enz... |
|
|||
|
|||
Vroeger kon je met de Nokia pc suite gemakkelijk de sms berichten afprinten.
Maar of deze de Lumia ondersteunen weet ik niet.. |
|
|||
|
|||
Ok ik geef het door.
Thx iedereen voor de reacties! Moest ik op het Nokia forum iets vinden laat ik het hier zeker weten! Grtz |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gegevens overzetten Van Nokia Lumia 820 naar iPhone 5C | assiev | iPhone algemeen | 2 | 26-02-15 12:58 |
Concacten overzetten van Lumia 900 na Iphone 4 | casendoe | iPhone algemeen | 1 | 23-12-13 10:01 |
contacten van Nokia Lumia 800 importeren | sytze63 | iPhone algemeen | 9 | 02-11-13 23:54 |
|
|