//

Apps in de wacht

Apps in de wacht discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi iedereen, Eergisteren heb ik versie ios 10 gedownload op mijn iphone 6. Maar omdat ik te weinig mb's heb op m'n telefoon, zijn er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-09-16, 15:33
jay98 jay98 is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 2
Question Apps in de wacht

Hoi iedereen,

Eergisteren heb ik versie ios 10 gedownload op mijn iphone 6. Maar omdat ik te weinig mb's heb op m'n telefoon, zijn er paar apps van mijn iphone verwijderd. Er werd aangegeven dat deze apps later weer geïnstalleerd zouden worden.

Nu staan er aantal apps van mij steeds in de wacht. Ik heb al geprobeerd om opnieuw op te starten, te verwijderen, te verwijderen vanuit instellingen, te verwijderen vanuit iTunes. Maar niks helpt.

Kan iemand mij ajb helpen? (Ik heb een hele oude backup, dus die optie heb ik liever niet.)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-10-16, 20:26
Mirjam666 Mirjam666 is offline
• iOS 10.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2016
Berichten: 1
Standaard

Hoi, is het probleem bij jou al opgelost?
Ik heb nog steeds last van een aantal apps die in de wacht staan en ik krijg ze niet gedownload of verwijders.

Gr. Mirjam
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 Reperatie Intern - Wacht Op Omruil sunny1996 iPhone algemeen 1 08-08-13 20:48
Oproep in wacht zetten en 2de aannemen GasGasR6 iPhone algemeen 1 05-03-12 00:10
Wacht op omruil, Wagneriski iPhone algemeen 7 13-07-11 16:05
VERWACHTE apps: waar wacht jij op..? Flydt iPhone Apps 280 05-04-10 13:56
Apple wacht op uitspraak omtrent jailbreaken XIII Chat en geruchten 6 27-01-10 10:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:11.