VERWACHTE apps: waar wacht jij op..? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het niet handig om een topic te beginnen waarin we de grotere releases van apps in de gaten kunnen houden? Bijvoorbeeld spellen als Need ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
VERWACHTE apps: waar wacht jij op..?
Is het niet handig om een topic te beginnen waarin we de grotere releases van apps in de gaten kunnen houden?
Bijvoorbeeld spellen als Need for Speed, Sim City en weet ik het allemaal. Zo ben ik bijvoorbeeld al lang aan het wachten op Sim City, 1 november komt deze uit...
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En op je plaatje ziet het er erg goed uit moet ik toegeven. Nog een paar dagen wachten tot dat hij er werkelijk is.
|
|||
|
|||
Ik weet het is ver gezocht maar ik zit te wachten op een call of duty/counterstrike shooter ..
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ja beide spellen lijken mij de moeite waard, shooter en football manager.
|
|
|||
|
|||
Ok, waar zijn we naar verplaatst?
|
|
||||
|
||||
Een goeie shooter zou wel leuk zijn...Ik weet het is een "telefoon" maar ik heb nog geen goeie shooters langs zien komen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Is er ergens een site (algemeen) waarbij zulke dingen aangekondigd worden? (en dan niet van die goedkope spellen, maar echte spellen als monkey ball etc..) |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik hoorde ook dat De Sims 3 voor de iPhone zou uitkomen in 2009. Zelf lijkt een soort van GTA mij ook leuk.. maargoed, of dat ooit zal komen..
|
||||
|
||||
En hoe zit het eigelijk met need for speed?
|
|
|||
|
|||
TomTom
|
|
||||
|
||||
Need for Speed hoeft van mij niet meer, er zijn nu wel genoeg racegames. Asphalt 4: Elite Racing is ook een killergame.
Sim City lijkt me wel erg leuk. Meteen kopen als ie uitkomt.
|
||||
|
||||
Hmm, ik wil wel Need For Speed, De Sims, Sim City en GTA ;-)
|
|
|||
|
|||
simcity nfs en een call of duty achtig shooter zou mooie meegenomen zijn,
|
|
|||
|
|||
Een goeie RTS a la Generals en ik ben tevreden.
|
|
|||
|
|||
GTA zou idd heel vet zijn
|
|
||||
|
||||
Microsoft Word
|
|
|||
|
|||
Navigatie a la TomTom. Eén van de redenen waarom ik een 3G wilde ipv mijn oude 2G en het is er gewoon nog steeds niet.
En iets van Rise of Nations zou tof zijn. |
|
|||
|
|||
Ja wanneer is OpenOffice eigenlijk af?
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
release, releasedatum, releases, verwacht |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waar ga jij je iPad voor gebruiken? | matsoft | iPad algemeen | 27 | 04-10-11 20:22 |
Waar koop jij je iPad? | jamy015 | iPad algemeen | 29 | 31-07-10 19:02 |
Video: Waar kijk jij naar op je iPhone? | Maartbaart | Muziek, foto & video | 43 | 31-12-08 23:41 |
Apps waar jij niet meer zonder kan? | Soulplayer | Jailbreak apps en thema's | 2 | 13-05-08 17:45 |
|
|