VERWACHTE apps: waar wacht jij op..? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) God of War zou te gek zijn!!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
God of War zou te gek zijn!!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
een applicatie om het tempo van muziek aantepassen.
tijdelijk. maar die zou wel niet kommen |
|
|||
|
|||
navigatie ! zon duur toestel en niet een navigatie zoals tom tom echt slecht van apple !!
|
|
|||
|
|||
@ Antwan, je kan gewoon "Kaarten" gebruiken hoor, kun je een route mee instellen etc. Werkt goed.
Ik wacht op Documents To Go en MGS. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hehe, das waar!
|
|
||||
|
||||
Topic even reanimeren:
Ik wacht op Documents To Go en Need For Speed! DTG komt als t goed is halverwege mei uit NFS waarschijnlijk over een paar jaar..
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
Laatst gewijzigd door Timmeh_; 13-04-09 om 11:56. Reden: iets TE sceptisch.. :p |
|
||||
|
||||
Citaat:
NFS zit ik ook nog steeds op te wachten.. Die zou eind december begin januari uitkomen..
|
|||
|
|||
Bestaat sim city al voor de iphone
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Jouw wens zal dan worden vervuld: MS is bezig met een Office paket voor de iPhone!
Verder wacht ik nog steeds op NFS, maar ook op Tiger Wood, een CoD game, zeker TomTom (ook voor iPod Touch), op Documents To Go ook, net als op een app van Het Laatste Nieuws of Het Nieuwsblad ofzo. Het verwonderd me dat RuneScape nog geen app heeft uitgebracht. :s Laatst gewijzigd door Bordyl; 13-04-09 om 11:58. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
RuneScape, lol XD Verslavend was dat 3 jaar geleden joh.. Gewoon de interface formaat Iphone maken eig
TomTom zowiezo, Office ook ja : ) |
|
||||
|
||||
Het zou ook leuk zijn als er een Nederlandstalige Scrabble komt. En MarioKart !
Laatst gewijzigd door Bordyl; 13-04-09 om 13:56. |
|
|||
|
|||
Word & Powerpoint
Het zou echt heel handig zijn als je op je telefoon bestanden kon doornemen/ontvangen/aanpassen. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Een Klaverjas App en MMSsen was toch ook wel leuk altijd....
|
|
|||
|
|||
bChamp, maar die is nog niet uit.. Terwijl die vandaag zou komen.
|
|
||||
|
||||
Ik snap eigenlijk niet echt waarom Nintendo nog niets heeft uitgebracht ... Hopelijk ooit
|
|
||||
|
||||
Command & Conquer!
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waar ga jij je iPad voor gebruiken? | matsoft | iPad algemeen | 27 | 04-10-11 20:22 |
Waar koop jij je iPad? | jamy015 | iPad algemeen | 29 | 31-07-10 19:02 |
Video: Waar kijk jij naar op je iPhone? | Maartbaart | Muziek, foto & video | 43 | 31-12-08 23:41 |
Apps waar jij niet meer zonder kan? | Soulplayer | Jailbreak apps en thema's | 2 | 13-05-08 17:45 |
|
|