VERWACHTE apps: waar wacht jij op..? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Een App die Nederlandse e-boeken aanbied Dus dat je vanaf je iPhone digitale boeken zo kunt downloaden... En dan heb ik het niet over flut ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Een App die Nederlandse e-boeken aanbied
Dus dat je vanaf je iPhone digitale boeken zo kunt downloaden... En dan heb ik het niet over flut boeken, maar boeken van Stephen King bijvoorbeeld ofso... Zou top zijn |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
weet ja wat leuk zou zijn
de stem van homer simpson voor TomTom op de iPhone ! TomTom, portable GPS car navigation systems - Original Homer Simpson voice
|
|||
|
|||
Een gratis uitgebreide versie van Turbo Subs of dinner dash !
|
|
|||
|
|||
Ik wacht nog altijd op Facebook 3.0
|
|
|||
|
|||
Laatst gewijzigd door gulquak; 27-08-09 om 16:20. Reden: link erbij gezet |
|
||||
|
||||
Command and Conquer.
Ben enorme fan van de C&C reeks. EA bringing Command and Conquer, Wolfenstein to iPhone - Crave at CNET UK
|
||||
|
||||
Scrabble in het Nederlands.......zou leuk zijn
|
|
||||
|
||||
Modern Combat: Sandstorm!
Zou eind Augustus in de appstore staan,, ben benieuwd! |
|
||||
|
||||
Citaat:
zeker, vooral op de PC veel gespeeld. Alleen helaas niet veel tijd meer voor. engels is een beetje moeilijk
|
|||
|
|||
Citaat:
is niet zo moeilijk hoor: stemmen kan je zelf makkelijk er bij zetten. ik heb zelf 10 extra nederlandse stemmen er op draaien (o.a. bert visscher!!). |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Zeg ik toch ook niet! Ik antwoord gewoon op de vraag hoe je het doet Via de App Store zal het in ieder geval niet lukken!
|
|
|||
|
|||
track and field iets voor de ifone
|
|
||||
|
||||
Citaat:
maarja , als het toch via cydia is dan koop ik me maar Navigon (ik vindt het er beter uitzien ) |
|
|||
|
|||
Voor de tomtom-stemnen --> zet de bestanden van De stem van jouw keuze (.vif en .chk) via iphonebrowser (of ssh) in de juiste map op je iphone (even zoeken naar de tomtom-map en daarbinnen naar voices). Vervang een bestaande stem (bijvoorbeeld data60.vif openen met kladblok en je ziet dat dit stem 1 van land a is) door de nieuwe.
Makkelijk. Vragen? Laatst gewijzigd door marco_sire; 28-08-09 om 23:26. |
|
|||
|
|||
Citaat:
maar ik heb geen ifone studie genoten dus a waar haal ik stemme vandaan en b wtf is ssh en vif en chk en waar zie ik date60 vif gr mrfred |
|
||||
|
||||
Citaat:
ik ga dan maar navigon kopen , en later dan maar ook de TT carkit als die maar zo snel mogelijk uitkomt ! |
Labels |
release, releasedatum, releases, verwacht |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waar ga jij je iPad voor gebruiken? | matsoft | iPad algemeen | 27 | 04-10-11 20:22 |
Waar koop jij je iPad? | jamy015 | iPad algemeen | 29 | 31-07-10 19:02 |
Video: Waar kijk jij naar op je iPhone? | Maartbaart | Muziek, foto & video | 43 | 31-12-08 23:41 |
Apps waar jij niet meer zonder kan? | Soulplayer | Jailbreak apps en thema's | 2 | 13-05-08 17:45 |
|
|